Hoofd Administratie

Houd jij graag het financiële overzicht? En ben je daarnaast een kei in het regelen van HR-gerelateerde zaken? Dan ben jij dé sleutelfiguur naar wie wij op zoek zijn: ons nieuwe Hoofd Administratie!

In deze functie vervul je een cruciale rol voor onze bedrijven WELD Infra & Milieu en KJELD Sloop & Asbest (70 personeelsleden), zowel op administratief, financieel als HR-gebied.

Wat ga je doen?

Je geeft leiding aan het administratieve team en bent eindverantwoordelijk voor alle administratieve processen binnen de organisatie.  Zo draag je zorg voor het stroomlijnen van onze financiële processen, begeleid je het werving- en selectieproces van nieuwe medewerkers en biedt je de directie strategisch inzicht die onze groei ondersteunt.

Jouw takenpakket omvat verder:

  • Personeelszaken/HR: van werving en selectie tot aan de personeelsontwikkeling en -beoordeling. Ook ben je het aanspreekpunt voor collega’s v.w.b. de salarisadministratie.
  • Verzekeringen: het beheer en de optimalisatie van onze verzekeringsportefeuille, waarbij je risico’s minimaliseert en compliance waarborgt.
  • Financiële rapportages: het tijdig en nauwkeurig opstellen en beheren van de jaarcijfers en andere financiële rapportages.
  • Crediteuren- en debiteurenbeheer: beheer van de crediteuren- en debiteurenadministratie en je zorgt voor een efficiënt betalingssysteem.
  • ERP- en bedrijfssoftware: het up-to-date houden, inclusief versiebeheer en back-ups.
  • Subsidies: van het aanvragen tot het beheren van verzekeringen en het bewaken van betalingstermijnen.
  • Leidinggeven: aansturing en ontwikkeling van je team, adviseren over organisatiebeleid en het waarborgen van de naleving van arbeidsvoorwaarden.
  • Continue verbeteren: administratieve processen naar een hoger niveau brengen door efficiëntie en nauwkeurigheid te verhogen, wat resulteert in soepelere workflows en kostenbesparingen.

Kortom, geen dag is hetzelfde. En je krijgt volop de ruimte om verbeteringen aan te dragen. In deze functie maak je voor onze bedrijven echt het verschil!

Wie ben jij?

Je bent de ideale kandidaat voor deze functie als je georganiseerd kan werken, uiterst punctueel bent en beschikt over de nodige ‘social skills’. Daarnaast heb of ben je:

  • HBO denk- en werkniveau met een scherp analytisch vermogen
  • Tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar
  • Affiniteit met de infra- en sloopsector
  • Uitstekende computervaardigheden en ervaring met financiële systemen;
  • Leiderschapskwaliteiten met een focus op teamontwikkeling en resultaat

Wat bieden wij jou?

Een verantwoordelijke en uitdagende functie bij twee bedrijven die elke dag op zoek gaan naar hoe het beter kan. En hier ook echt werk van maken! Verder kan je rekenen op:

  • Een salaris conform Bouw UTA CAO, afgestemd op jouw kennis en ervaring
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om (gedeeltelijk) thuis te werken
  • 25 vakantiedagen en 15 ADV/ATV dagen
  • Een pakket secundaire voorwaarden dat niet alleen in het teken staat van werk, maar ook van jouw persoonlijke groei en plezier
  • Een hecht bedrijf en gezellige collega’s

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ontwerp zonder titel (15)

Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie?
Solliciteer direct!